بهترین پنکیک آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی که این روزها مورد استفاده قرار می‌گیرد، تنوع بسیار زیادی دارند. هر کسی با توجه به نوع پوست و نیازهای چهره خود، ممکن است از همه یا برخی از آن‌ها استفاده کند؛ اما برخی از این محصولات تقریباً پایه ثابت آرایشگری هستند! به عنوان مثال پنکیک لیدو مای دنیز صورت یکی از مواردی است که به عنوان پایه آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربرد زیادی در زیبایی و آرایش گری دارد؛ اما قبل از هر چیز باید بدانیم پنکک چیست و چه کاربردی در آرایش و زیبایی چهره دارد؟

پنکک چیست؟

پنکک جزو محصولات آرایشی است که برای پوشاندن عیوب پوست از آن استفاده می‌شود. بافت این ماده خشک و فشرده است و حالتی پودری دارد؛اما مزیت استفاده از پودر پنکک چیست؟ بافت خاص این محصول باعث می‌شود تا پوشش خوبی برای ناهمواری‌های پوست، کک ‌و مک، لک، جای جوش و … ایجاد شود.

 کرم پودر بهتره یا پنکک

ممکن است از خودتان بپرسید برای پوست شما کرم پودر بهتره یا پنکک؛ بسته به این که چه نوع پوستی دارید، استفاده از هر یک می‌تواند شرایط خاص خود را داشته باشد. برای پوست‌های خشک استفاده از کرم پودر به صورت جداگانه یا زیر پنکک انجام می‌گیرد. معمولاً به علت این که کرم پودر ماندگاری کمتری دارد و ممکن است بر اثر تعریق یکنواختی خود را از دست دهد، معمولاً از پنکک روی آن استفاده می‌شود.



البته اگر پنکک خوب و مرغوبی را خریداری کنید و پوستتان چربی و رطوبت کافی داشته باشد، پنکک نیز به تنهایی می‌تواند تا حد زیادی انتظارات شما را از یک پایه آرایش برآورده کند. پس این که کرم پودر بهتره یا پنکک کاملاً بستگی به پوست و نیاز پوستی مصرف کننده دارد.


آموزش پنکک زدن صورت

کرم‌هایی که بر روی صورت استفاده می‌شود، یک ماده غلیظ و نیمه مایع هستند؛اما پنکک جامد است و نمی‌توان برای استفاده از آن با ماساژ دادن روی پوست اقدام کرد. به همین خاطر باید آموزش پنکک زدن را بدانید تا بافتی یکنواخت از این محصول آرایشی را روی پوستتان ایجاد‌ کنید.

معمولاً همراه پنکک یک پد مخصوص وجود دارد که برای استفاده از آن بهره می‌برند. با توجه به آموزش پنکک زدن صورت، بهتر است این پد را کمی مرطوب کنید و به کمک آن لایه‌ای از پنکک را برداشته و به صورت دَوَر‌انی بر روی پوست خود قرار دهید. البته دقت داشته باشید که مقداری یکنواخت از آن بر روی پوست خود قرار دهید. از کشیدن پد یا ماساژ آن بر روی پوست خودداری کنید. البته برس و پدهای جداگانه‌ای برای این منظور در بازار وجود دارند که ممکن است با آن‌ها راحت‌تر کار کنید.

Comments

Popular posts from this blog

Business consulting by nejat

بهترین میزبانی برای وبسایت: راهنمایی برای انتخاب هاست مناسب