انتقال ارز به کشور های مختلف

 

چه بخواهید برای خانواده خود در سراسر جهان پول ارسال کنید و چه بخواهید برای بازپرداخت صورتحساب مقداری وجه به حساب بانکی خود به خانه منتقل کنید ، این که بتوانید به سرعت پول را به صورت آنلاین با بهترین نرخ ارسال کنید ضروری است. اما با این همه روش برای انتقال ارز ، چگونه می دانید کدام گزینه بیشترین هزینه را برای شما خواهد داشت؟ خوشبختانه وقتی همه چیز را تجزیه می کنید همه چیز بسیار ساده است. در اینجا سریع ترین و ارزان ترین راه های ارسال آنلاین پول بین المللی وجود دارد.

انتقال ارز بین المللی

در ابتدا ، انتقال مستقیم پول از خارج از حساب بانکی شما ممکن است بهترین راه برای ارسال پول بین المللی به نظر برسد - اما متأسفانه ، استفاده از خدمات انتقال پول بین المللی بانک شما معمولاً کارآمدترین گزینه نیست. در حقیقت ، شرکت های انتقال پول مانند Transferwise ، MoneyGram ، PayPal و WorldRemit اغلب می توانند جایگزین ارزان تر - و گاهی سریعتر - برای اکثر بانک ها باشند.

اما چرا اینطور است؟

  • بانک ها تمایل دارند هزینه خدمات اولیه بیشتری دریافت از شرکت های انتقال پول کنند - زیرا آنها به طور کلی سربارهای بیشتری برای پوشش دارند.

  • اغلب بانک ها بسیار بیشتر طول می کشد انتقال پول بین المللی به - انتظار می رود بین 4 تا 6 روز کاری منتظر بمانند تا این پول به حساب گیرنده برسد.

  • بانک ها اغلب با احتیاط پنهان هزینه اضافی مانند هزینه های انتقال بین المللی به نرخ ارز، اما خود شرکت انتقال پول معمولا با هزینه های خود را و نرخ ارز در اواسط بازار استفاده کنید که به شما می دهد یک معامله بهتر شفاف است.

نرخ ارز چیست؟

هنگام ارسال پول بین المللی ، اغلب با عبارت "نرخ ارز" روبرو می شوید. بنابراین آن چیست و چگونه بر انتقال پول بین المللی شما تأثیر می گذارد؟

نرخ ارز به سادگی ارزش یک ارز در مقایسه با ارز دیگر است. به عنوان مثال ، نرخ ارز می تواند به شما بگوید که ارزش یک دلار آمریکا (1 دلار آمریکا) به یورو (یورو) ، یا ارزش ین ژاپن (¥) به پوند انگلیس (£) چقدر است.

بیشتر نرخ های ارز "شناور آزاد" هستند ، به این معنی که آنها بر اساس وضعیت موجود بازار غیرمتمرکز ارز (فارکس) هستند. فارکس به طور مداوم عرضه و تقاضای ارزهای مختلف را در رابطه با یکدیگر اندازه گیری می کند - به همین دلیل متوجه خواهید شد که نرخ ارز خارجی به طور مداوم در نوسان است. در نتیجه ، این امکان وجود دارد که نرخ ارز در طول یک روز به طور چشمگیری تغییر کند. به عنوان مثال ، پوند انگلیس می تواند صبح از دلار آمریکا قوی تر باشد ، و در پایان روز ، دلار آمریکا می تواند قوی تر از پوند انگلیس باشد.

نرخ ارز بین المللی چگونه کار می کند؟

بنابراین ، هنگام ارسال پول بین المللی بصورت آنلاین ، نرخ ارز چگونه کار می کند؟ به زبان ساده ، زمان و نحوه تصمیم گیری برای ارسال پول خود به خارج از کشور بسیار مهم است.

همانطور که روشهای زیادی برای ارسال پول به صورت آنلاین وجود دارد ، نرخهای ارزهای بین المللی مختلفی نیز موجود است. از آنجا که بانک های سنتی به احتمال زیاد هزینه های پنهان را در نرخ ارز خود پنهان می کنند ، ممکن است شگفت زده شوید که متوجه شوید مبلغی که در حساب گیرنده قرار می گیرد کمتر از آنچه انتظار داشتید است.

به عنوان مثال بگویید که می خواهید 1000 یورو از طریق حواله به چین ارسال کنید. نرخ فعلی ارز طبق فارکس این است که 1 یورو معادل 1.20 دلار است. بنابراین ، اگر 1000 یورو برای گیرنده خود در ایالات متحده ارسال می کنید ، باید 1200 دلار دریافت کنند.

اما همانطور که اغلب اتفاق می افتد ، وقتی با بانک خود چک می کنید ، متوجه می شوید که آنها نرخ ارز بسیار پایین تری از 1 یورو تا 1.10 دلار ارائه می دهند. این بدان معناست که وقتی شما 1000 یورو به ایالات متحده ارسال می کنید ، گیرنده 1100 دلار دریافت می کند - و 100 دلار باقی مانده در بانک نگهداری می شود و به عنوان بخشی از هزینه های ارزی خود مخفی می شود. و اگر این کافی نبود ، ممکن است انتظار داشته باشید هزینه اضافی را برای انتقال بانکی بین المللی پرداخت کنید.

بنابراین ، چگونه می توانید پول آنلاین را سریع و ارزان برای عزیزان خود در خارج از کشور ارسال کنید؟ وقت آن است که گزینه های انتقال پول آنلاین خود را در نظر بگیرید

 

چگونه می توان پول را بصورت آنلاین و مقرون به صرفه ارسال کرد

هوشمندانه ترین راه برای ارسال پول آنلاین به صورت بین المللی ، از طریق حواله وسترن یونیون است. در عوض ، پول خود را با خدمات انتقال پول ارسال کنید ، زیرا این گزینه ها احتمالاً نرخ های بهتری را به شما می دهند و پول شما را سریعتر به گیرنده می رسانند. در اینجا برخی از شرکت های برتر انتقال پول که هنگام ارسال آنلاین پول خود به خارج از کشور باید به آنها توجه کنید ، آورده شده است

 

Comments

Popular posts from this blog

Business consulting by nejat

بهترین میزبانی برای وبسایت: راهنمایی برای انتخاب هاست مناسب