نحوه ست کردن لباس

 

به نکات مد مبتدی نیاز دارید؟ جلوترش رو نگاه نکن. وقتی بچه بودیم، بیشتر ما هر چیزی که اتفاقاً تمیز بود می پوشیدیم. روز به روز. این معمولا شامل یک تی شرت رنگارنگ و چند شورت چتر نجات بود. ما به عنوان بزرگسالان دیگر هیچ بهانه ای برای خروج از خانه به شیوه ای کمتر آراسته و بی عیب و نقص نداریم.


چه فقیر باشید و چه درآمد قابل مصرف کمی دارید، اینها برخی از بهترین نکات خرید هستند که به شما کمک می کند یک کمد لباس تیز و شیک بچینید. به یاد داشته باشید که تمام پول دنیا نمی تواند سبک شما را بخرد. کسی گفته دونالد ترامپ؟

رنگهای خود را بشناسید

قبل از اینکه حتی به خرید هر چیزی فکر کنید، ارزش آن را دارد که زمان خود را صرف تشخیص رنگ‌هایی کنید که برای شما مناسب است. رنگ پوست، چشم و رنگ مو را در نظر بگیرید، سپس مطمئن شوید که از این گزینه ها به عنوان یک قانون کلی استفاده می کنید. به من اعتماد کنید و این خرید لباس مردانه این کمک می کند تا بیشتر مواردی را که نیاز ندارید محدود کنید. در اینجا چند نکته برای انتخاب بهترین رنگ برای شما آورده شده است.

اندازه خود را بشناسید و چه چیزی با شکل شما مناسب است


همه ما در شکل ها و اندازه های مختلف هستیم، این چیز جدیدی نیست. دانستن سایز کفش یا ژاکت شما می‌تواند باعث صرفه‌جویی در ساعت‌های بی‌شماری هنگام ترول کردن در قفسه‌ها شود. واقع بین باشید، فقط به این دلیل که شلوار جین تنگ را دوست دارید، به این معنی نیست که آنها به شما می آیند. به تناسب هایی بچسبید که مکمل ساخت شما هستند. (در مورد لباس پوشیدن خود فرم بدن در اینجا ... یا لباس پوشیدن بابا را بیشتر بیاموزید .)

یک بودجه تنظیم کنید و به آن پایبند باشید


 های تجاریهرچند بزرگ یا کوچک ، همیشه هنگام خرید باید بودجه تعیین کنید. کارکنان خرده فروشی برای کمک به شما در آنجا هستند، اما وظیفه آنها این است که بیشترین مقدار پول نقد را از جیب شما خارج کنند. پس محکم باشید و بدانید چه زمانی کافی است. اگر کمی به پول نقد فکر می کنید، توصیه می کنیم در ویژگی ما در بخوانید صورت تنگ نظری، خرید را .

وقتی می روید خرید را انتخاب کنید


صلح و آرامش یک کالای کمیاب است. اگر در طول هفته کاپشن چرم یک روز مرخصی داشته باشید ، ارزش آن را دارد که برای خرید خود استفاده کنید. نه تنها شلوغی وجود ندارد بلکه می توانید به طور کلی توجه کارکنان فروش را در اختیار خود قرار دهید. بهتر است اگر آنلاین خرید کنید، می توانید محدوده و اغلب قیمت بهتری پیدا کنید. در اینجا چند خرده فروش آنلاین لباس مردانه وجود دارد که باید به شما کمک کند.

به برندهایی که می شناسید و می پسندید بچسبید


برای بچه هایی که وقت ندارند حتی به خرید فکر کنند ، سعی کنید به مارک هایی پایبند باشید که می دانید برای شما مناسب هستند و البته محصول آنها را دوست دارند. هنگامی که بدانید به دنبال چه هستید، کار آسانی است که وارد شوید و بپرسید: "آیا یک پیراهن مشکی باریک در سایز 15 دارید؟" مطمئن نیستید هایی را دوست دارید؟ بهترین مارک های لباس مردانه از بخوانید انگلستان یا استرالیا را

Comments

Popular posts from this blog

Business consulting by nejat

بهترین میزبانی برای وبسایت: راهنمایی برای انتخاب هاست مناسب