کلاب هاوس اندروید

 تابستان گذشته ، برنامه رسانه های اجتماعی Clubhouse فقط چند هزار کاربر داشت ، عمدتا کارگران فناوری Silicon Valley و سرمایه گذاران خطرپذیر که می خواستند در طی همه گیر شدن با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. امروزه میلیون ها کاربر دارد که ارزش تقریبی آن 1 میلیارد دلار و یک هیاهو است. ایلون ماسک و مدیر اجرایی تسلا اخیراً و مارک زاکربرگ رئیس فیس بوک نیز اخیراً در کلابهاوس ظاهر شدند و چنان هیاهویی ایجاد کردند که پلت فرم تقریباً خراب شد.

هنوز هم ، به اصطلاح ، باشگاهی کوچک باقی مانده است ، مطمئناً وقتی با فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام مقایسه می شود. اگر در مورد آن چیزی شنیده اید و می خواهید بدانید که این هیاهو چیست ، در اینجا یک آغازگر است.
چیه؟

یک برنامه شبکه اجتماعی که به شما امکان می دهد در اتاق های گفتگوی صوتی جمع شوند و در مورد موضوعات مختلف ، ورزش ، سلامتی ، هنر یا اینکه چرا بیت کوین به 87000 دلار می رسد ، بحث کنند. اتاق ها معمولاً به دو گروه تقسیم می شوند: کسانی که در حال صحبت هستند و کسانی که گوش می دهند (شرکت کنندگان می توانند لیستی از کلاب هاوس اندروید همه کسانی را که در یک مکالمه هستند مشاهده کنند و تعداد آنها گاهی هزاران نفر می شود). برخلاف توییتر ، کلاب هاوس یک بستر سلسله مراتبی بسته و بسته است: یک مجری نظارت بر بحث ها را انجام می دهد و توانایی این را دارد که کسی را صدا کند یا بی ادبی را بیرون کند. علاوه بر "کلوپ ها" که براساس موضوع مرتب شده اند ، دو یا چند کاربر می توانند به هم بپیوندند و اتاق گفتگوی خود را راه اندازی کنند.

این برنامه بهار سال گذشته توسط دو پیشکسوت صنعت فناوری ، پل دیویسون و روهان ست رونمایی شد. نمونه اولیه آنها از یک برنامه پادکست شباهت زیادی به پخش داشت ، بنابراین آنها ویژگی اضافه کردند که به کاربران اجازه می دهد به مکالمه بپیوندند. Clubhouse با مشارکت مخاطبان به یک پادکست تشبیه شده است. نسخه 2021 پیام رسان فوری AOL ؛ و یک خط مهمانی به سبک قدیمی.

Comments

Popular posts from this blog

Business consulting by nejat

بهترین میزبانی برای وبسایت: راهنمایی برای انتخاب هاست مناسب