خرید لوازم آرایشی اصل 2021

 

با اوج گرفتن هرروزه قیمت ارز در ایران، توانایی خرید لوازم آرایشی برند هر روز کمتر و کمتر می‌شود. این مساله اخیرا موجب سوق دادن خانم‌های ایرانی به سمت لوازم آرایشی تقلبی شده است. احتمالا زیاد به گوشتان خورده است که لوازم آرایشی تقلبی صدمات جبران ناپذیری به پوست شما وارد می‌کنند که خب حقیقتی انکارناپذیر است. در این شرایط اگر به فکر سلامت خود هستید، برای شما دو راه باقی می‌ماند: خرید لوازم آرایشی اصل با هزینه زیاد یا خرید لوازم آرایشی high copy (های کپی) با هزینه معقول.

های کپی بودن لوازم آرایشی به معنای صرف شباهت ظاهری زیاد بسته بندی به برند اصلی نیست، بلکه به معنای داشتن کیفیت بالا و نزدیک به محصول برند اصلی است که نگرانی شما را نسبت به آسیب رسیدن به پوستتان یا ایجاد حساسیت کاملا برطرف می‌کند.

اصولا به مواد یا هر فراورده ای که برای حفظ و بهتر شدن ظاهر افراد و بوی بدن به کار می رود ، لوازم آرایشی می گویند. این محصولات تنوع بسیار گسترده ای دارند که از جمله آنها می توان به انواع رژلب ، کرم ، پودر ، لوسیون ، رنگ مو ، روغن ، مواد آرایش چشم وصورت و…….. اشاره کرد. اکثر لوازم آرایشی دارای ترکیبات شیمیایی هستند و ساختار آنها از رنگ ها ، فیلترهای رنگی ، اسانس ها و ……… تشکیل شده است که همین مواد باعث می شوند  ماها کازمتیک  رنگ پوست تغییر کند. همیشه هنگام خرید لوازم آرایشی ، باید به این نکته توجه کنید که هیچ ارزانی بدون دلیل و علت نیست پس تا جایی که می توانید از مصرف و خرید لوازم آرایشی بسیار ارزان و بی کیفیت خودداری کنید زیرا استفاده از محصولات نامرغوب ، تاثیرات خطرناکی را روی پوست صورت شما می گذارد و حتی در بعضی مواقع سلامتی شما را می تواند تهدید کند.

 

انواع کلی لوازم آرایشی

به صورت کلی محصولات آرایشی انواع گوناگونی دارند و به چند دسته تقسیم می شوند که قصد داریم به آنها اشاره کنیم.

لوازم آرایش صورت

آرایش پاک کن :  محصولات و فراورده هایی که به ما کمک می کنند تا به صورت درست و کامل ، آرایش را از سطح پوستمان پاک کنیم و آنرا به حالت اول خود بازگردانیم.

پرایمر : پرایمرها که جزو محصولات جدید آرایشی محسوب می شوند ، در واقع زیرساز آرایش شما هستند که پوستتان را صاف و یکدست می کنند. خرید لوازم آرایشی از نوع پرایمر ، این امکان را به شما می دهد تا همیشه آرایشی ماندگار داشته باشید.

پنکیک : این محصولات ، یکی از بهترین گزینه ها برای تکمیل آرایش به حساب می آیند. همچنین پنکیک ها به راحتی می توانند منافذ باز صورت را بپوشانند و صورت شما را صاف نشان دهند.

رژ گونه : این محصول باعث می شود گونه هایی حجیم و براق داشته باشید. شما به راحتی می توانید با صرف هزینه های کمتر نسبت به جراحی های زیبایی و خرید لوازم آرایشی از نوع رژ گونه ، زیبایی را برای گونه هایتان به ارمغان بیاورید.

 

Comments

Popular posts from this blog

Business consulting by nejat

بهترین میزبانی برای وبسایت: راهنمایی برای انتخاب هاست مناسب