آموزش تولید محتوا

 از آنجا که اکثریت قریب به اتفاق هر برنامه بازاریابی محتوا مربوط به تحقیق ، استراتژی و تجزیه و تحلیل است ، برخی ممکن است تولید محتوا را "سرگرم کننده" بدانند.

به هر حال ، این نکته مهم در روند کار است که استراتژیست های سرحال و چپ مغز شما سرانجام انبوهی از خلاقیت های روان رنجور و راست مغز را رها می کنند تا برنامه شما را به واقعیت تبدیل کنند. (گاهی اوقات یک فرد مسئول هر دو استراتژی و تولید است - آن را از من بگیرید ، نمی خواهید مکالمات در حال سر و صدا را بشنوید.)

در اصطلاحات تعریف شده تر:

    تولید محتوا فرآیند توسعه و ایجاد دارایی های بصری یا نوشتاری است ، مانند فیلم ها ، کتاب های الکترونیکی ، پست های وبلاگ ، تصاویر سفید یا اینفوگرافیک ها.

این اصطلاح ممکن است به معنای وسیع مفید باشد ، اما واقعیت این است که جزئیات تولید محتوا بسته به نوع محتوا بسیار متفاوت است.

به عنوان مثال ، علاوه بر مدیر / ناظر برای هر قطعه:

پست وبلاگ به طور کلی به نویسنده نیاز دارد. اما یک ویدیوی مارک دار ، بسته به مقیاس ، گاهی اوقات به یک تیم بسیار بزرگتر احتیاج دارد ، از جمله نویسنده ، تهیه کننده ، کارگردان ، اپراتور دوربین ، گاف ، مهندس صوتی ، ویرایشگر و احتمالاً بسیاری دیگر در طول مراحل.

یک کاغذ سفید به شدت به نویسنده تکیه می کند و به طراحی سبک نیز نیاز دارد ، در حالی که اینفوگرافیک بیشتر به تصویرگر یا طراح می افتد ، فقط به نوشتن سبک نیاز دارد (اگرچه نویسنده اغلب ساختار را ایجاد می کند).
میخ زدن

صرف نظر از نوع محتوا ، هرچه زمان بیشتری را برای دستیابی به استراتژیست به خلاقیت اختصاص دهید ، نتیجه شما به طور معمول بهتر خواهد بود. چند نکته برای تنظیم خلاقیت برای موفقیت:
1. خلاصه ای خلاقانه ارائه دهید

بیشتر افراد خلاق ترجیح می دهند از مختصر خلاقیت کارآموزش تولید محتوا کنند ، که فقط سندی است که زمینه ، هدف و تحویل های پروژه را بیان می کند. یک خلاصه خلاصه باید شامل موارد زیر باشد:

    پیش زمینه پروژه (چرا آن را انجام می دهید)
    اطلاعات جمعیتی مخاطبان
    شرح تحویل درخواستی شما
    جدول زمانی / مهلت
    منابع (ممکن است شامل آمار پشتیبانی ، محتوای مشابه الهام ، مقالات مرتبط و غیره باشد)

2. یک جلسه شروع یا تماس تلفنی انجام دهید

هر از چند گاهی ، خلاقیت های درونگرا ممکن است فکر نکنند که به این قسمت از فرآیند نیاز دارند ، خصوصاً اگر خلاصه خلاصه ای از خلاقیت را ارائه کرده باشید. اجازه ندهید که اسلاید کند - س questionsالاتی وجود دارد که به طور طبیعی در طول مکالمه ایجاد می شوند و ممکن است از طریق ایمیل برای شما پیش نیاید. و ، همانطور که بیشتر ما در دوره ای از زندگی حرفه ای خود راه سخت را یاد گرفته ایم ، لحن و مفهوم آن همیشه با دقت خلاصه نمی شود.

بنابراین مطمئن شوید که قبل از اجازه دادن به آنها برای کار در غارهای خود ، با افراد خلاق خود یک به یک صحبت کنید. این بهترین راه برای اطمینان از به اشتراک گذاشتن اطلاعات و انتظارات یکسان و دقیق همه از پروژه برای همه است.
3. دسترسی به خبرگان موضوع را فراهم کنید

به خصوص با محتوای نوشتاری و فیلم های طولانی مدت ، تیم خلاقیت شما برای جمع آوری اطلاعات یا مصاحبه های روی دوربین نیاز به دسترسی به مدیران محصولات و سایر کارشناسان موضوع دارد. با شروع روند صحیح تولید محتوا ، ایجاد صف بهترین تماس ها از قبل می تواند کمک بزرگی باشد.

آیا نکات بیشتری برای تولید موفق محتوا دارید؟ در مورد داستان های ترسناک تولید محتوا چطور؟ در صورت تمایل به

Comments

Popular posts from this blog

Business consulting by nejat

بهترین میزبانی برای وبسایت: راهنمایی برای انتخاب هاست مناسب